ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zgłoszenia naruszeń prawa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zgłoszenia naruszeń prawa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-08-01 12:12:37 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Naruszeniem prawa jest działanie lub zaniechanie niezgodne z prawem lub mające na celu obejście prawa dotyczące:
  1. zamówień publicznych,
  2. usługi produktów i rynków finansowych,
  3. zapobiegania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
  4. bezpieczeństwa produktów i ich zgodność z wymogami,
  5. bezpieczeństwa transportu,
  6. ochrony środowiska,
  7. ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego,
  8. bezpieczeństwa żywności i pasz,
  9. zdrowia i dobrostanu zwierząt,
  10. zdrowia publicznego,
  11. ochrony konsumentów,
  12. ochrony prywatności i danych osobowych,
  13. bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych,
  14. interesów finansowych UE,
  15. rynku wewnętrznego UE, w tym zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych.
 
Na podstawie Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 roku w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ustanawia następujące kanały zgłoszeń:
  • adres e-mail:
  • formularz online: https://form.jotform.com/222130690624044 
  • adres pocztowy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Limanowskiego 1, 13-100 Nidzica
  • telefonicznie za pomocą nagrywanej infolinii ( w trakcie budowy);
  • na wniosek zgłaszającego – podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego w siedzibie organu przyjmującego zgłoszenie w wyznaczonym terminie, nie dłuższym niż 7 dni, liczonych od dnia złożenia wniosku.
Zgłoszenie powinno zawierać:
  1. a) imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny zgłaszającego,
  2. b) temat zgłoszenia,
  3. c) opis naruszeń prawa,
  4. d) adres lub miejsce, w którym doszło do naruszeń prawa.
W celu skutecznego podjęcia działań następczych oraz przekazania informacji o podjętych działaniach następczych w zgłoszeniu zewnętrznym zgłaszający podaje adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej.
Organ publiczny przyjmujący zgłoszenie zewnętrzne potwierdza jego przyjęcie zgłaszającemu na adres do kontaktu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia, pod warunkiem że zgłaszający podał adres do kontaktu.
Administratorem danych podanych w zgłoszeniu zewnętrznym jest organ publiczny, przyjmujący zgłoszenie zewnętrzne.
 
 
 
 

Akapit nr - brak tytułu

« powrót do poprzedniej strony