ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 109189Drukuj informację Ogłoszenie numer: 109189

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Informatyk

Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy

Wymiar etatu: 0,3

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy

Data udostępnienia: 2022-10-26

Ogłoszono dnia: 2022-10-26

Termin składania dokumentów: 2022-11-16 00:00:00

Nr ogłoszenia: 109189

Zlecający: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku w dziale informatycznym
Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej
Znajomość zagadnień administracji Windows Server
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Osoba na tym stanowisku:
- Usuwa awarie sprzętu, oprogramowania.
- Instaluje nowe wersje oprogramowania.
- Szkoli użytkowników sprzętów.
- Doradza w zakresie rozbudowy środków informatycznych, reinstalacji oprogramowania, dokonuje dodatkowe instalacje oprogramowania.
- Dokonuje bieżącej konfiguracji oprogramowania i sprzętu komputerowego uwzględniając potrzeby PIW.
- Zapewnia awaryjne odtwarzanie stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych.
- Sporządza zapytania ofertowe na sprzęt komputerowy.
- Realizuje zadania w ramach Polityki zarządzania sprzętem i oprogramowaniem komputerowym w PIW.

V. Wymagane dokumenty:

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenie szkoleń, kursów z zakresu zdrowia i ochrony zwierząt

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-11-16 00:00:00
b. Sposób:
Aplikuj do: 16 listopada 2022
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109189" na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ul. Limanowskiego 1, 13-100 Nidzica z dopiskiem " Oferta pracy na wolne stanowisko w służbie cywilnej nr 109189"
 
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 89 625 25 15
lub mailowego na adres: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
 
Dokumenty należy złożyć do: 16.11.2022
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

VII. Informacje dodatkowe:

Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
1. stabilna pracę w jednostce administracj państwowej z wieloletnią tradycją, otware i przyjazne środowisko pracy,
2. zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas okreslony 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony,
3. dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
4. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. tzynastka),
5. pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników)
6. możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
7. podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szolenia, kursy, studia podyplomowe).
 
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
 
Warunki pracy
-Praca w siebidzibie oraz poza siedzibą,
- Praca przy komputerze,
- Praca na pierwszym piętrze budynku, brak windy,
- Brak przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
 
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty aplikacyjne takie jak : CV, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 89 625 25 15.
 
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
W zalezności od liczby kandydatów spełniających wymogi formalne przeprowadzane są następujące etapy naboru:
1. w przypadku liczby kandydatów mniejszej niż 10 - rozmowa kwalifikacyjna;
2. w przypadku liczby kandydatów równej lub większej niż 10:
a) pisemny test wiedzy,
b) rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-12-01
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ul. Limanowskiego 1, 13-100 Nidzica, tel. 89 625 25 15, e-mail: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@justpok.pl
- Cel przetwarzania danych:
* przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
* Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
* Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nidzicy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-26 10:14:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-26 11:13:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-05 11:54:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1552 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony