ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 109158Drukuj informację Ogłoszenie numer: 109158

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista do spraw: kadr i płac w zespole ds. finansowo- księgowych i administracyjnych

Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy

Data udostępnienia: 2022-10-26

Ogłoszono dnia: 2022-10-26

Termin składania dokumentów: 2022-11-16 00:00:00

Nr ogłoszenia: 109158

Zlecający: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- Znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o służbie cywilnej i przepisów KPA.
- Umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania komputerowego w tym: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w służbie cywilnej

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzi akta osobowe pracowników oraz sporządza dokumentację związaną z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz zmianami warunków umów o pracę.
- Kieruje pracowników na wymagane prawem badania lekarskie.
- Prowadzi ewidencję czasu pracy.
- Ustala uprawnienia i przygotowuje wnioski o wypłatę nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz dodatków stażowych.
- Monitoruje przebieg procesu ocen okresowych pracowników i współpracuje z komórkami organizacyjnymi w zakresie sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej oraz  indywidualnych programów rozwoju zawodowego celem realizacji zadań wynikających z ustawy o służbie cywilnej.
- Sporządza zestawienia, analizy sprawozdania z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne.
- Opracowuje projekty regulacji wewnętrznych w zakresie zadań realizowanych w PIW.
- Sporządza listy płac, karty wynagrodzeń i deklaracje rozliczeniowe pracowników.
- Wydaje zaświadczenia o zarobkach oraz ustala podstawy do celów emerytalno-rentowych.
- Sporządza deklaracje rozliczeniowe ZUS, PIT.
- Zajmuje się obsługą administracyjną Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Wykonuje czynności związane z zawieraniem umów zleceń, umów o dzieło oraz prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie oraz zgłoszeń do ZUS.
- Prowadzi składnicę akt Inspektoraru.
- Organizuje szkolenia pracowników.
- Współpracuje z PUP w zakresie organizacji staży absolwenckich oraz obsługuje realizowane staże.

V. Wymagane dokumenty:

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających ukończenie szkoleń, kursów z zakresu zdrowia i ochrony zwierząt

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-11-16 00:00:00
b. Sposób:
Aplikuj do: 16 listopada 2022
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109158" na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ul. Limanowskiego 1, 13-100 Nidzica z dopiskiem " Oferta pracy na wolne stanowisko w służbie cywilnej nr 109158"
 
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 89 625 25 15
lub mailowego na adres: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
 
Dokumenty należy złożyć do: 16.11.2022
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

VII. Informacje dodatkowe:

Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
1. stabilna pracę w jednostce administracj państwowej z wieloletnią tradycją, otware i przyjazne środowisko pracy,
2. zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas okreslony 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony,
3. dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
4. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. tzynastka),
5. pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników)
6. możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
7. podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szolenia, kursy, studia podyplomowe).
 
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. 
 
Warunki pracy
- Praca biurowa w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nidzicy
- Wyjazdy służbowe ( szkolenia, narady, konferencje);
- Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych;
- Brak wind i podjazdów,
- Brak przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
 
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty aplikacyjne takie jak : CV, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 89 625 25 15.
 
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
W zalezności od liczby kandydatów spełniających wymogi formalne przeprowadzane są następujące etapy naboru:
1. w przypadku liczby kandydatów mniejszej niż 10 - rozmowa kwalifikacyjna;
2. w przypadku liczby kandydatów równej lub większej niż 10:
a) pisemny test wiedzy,
b) rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-12-01

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nidzicy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-26 11:04:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-26 11:14:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-23 10:29:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1553 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony