ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 111521 Drukuj informację Ogłoszenie numer: 111521

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent do spraw: administracyjnych w zespole do spraw finansowo-księgowych i administracyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy

Data udostępnienia: 2022-11-30

Ogłoszono dnia: 2022-11-30

Termin składania dokumentów: 2022-12-12 00:00:00

Nr ogłoszenia: 111521

Zlecający: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa :Ustawa o Inspekcji Weterynaryjnej, Ustawa o służbie cywilnej i przepisów KPA.
- Umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania komputerowego w tym: MS Office oraz Internet
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
b. Wymagania dodatkowe:
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
 
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Osoba na tym stanowisku:
- Organizuje i koordynuje przyjęcia interesantów;
- Udziela informacji interesantom, w razie potrzeby kieruje do odpowiednich komórek organizacyjnych;
- Obsługuje telefony, fax, pocztę elektroniczną, platformę E-PUAP oraz system elektronicznego obiegu dokumentów;
- Przyjmuje i wysyła korespondencję;
- Prowadzi rejestr zarządzeń Powiatowego Lekarza Weterynarii w Nidzicy;
- Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz petycji;
- Prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania;
- Wystawia delegacje służbowe;
- Prowadzi sprawy związane z gospodarką taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
1. Stabilna pracę w jednostce administracj państwowej z wieloletnią tradycją, otware i przyjazne środowisko pracy,
2. Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas okreslony 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony,
3. Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
4. Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. tzynastka),
5. Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników, niskoprocentowe pożyczki)
6. Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szolenia, kursy, studia podyplomowe),
8. Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
 
Warunki pracy
- Praca od poniedziałku do piątku;
- Praca w siedzibie urzędu;
- Praca przy komputerze ponad 4 godziny na dobę;
- Obsługa urządzeń biurowych (komputer, telefon, kserokopiarka, drukarka);

V. Wymagane dokumenty:

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów 
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-12 00:00:00
b. Sposób:
Aplikuj do: 12 grudnia 2022
- W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 111521" na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ul. Limanowskiego 1, 13-100 Nidzica z dopiskiem " Oferta pracy na wolne stanowisko w służbie cywilnej nr 111521 "
- Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 89 625 25 15
lub mailowego na adres: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
 
Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

VII. Informacje dodatkowe:

Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem  danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ul. Limanowskiego 1, 13-100 Nidzica, tel. 89 625 25 15, e-mail: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@justpok.pl
- Cel przetwarzania danych:
* przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
* Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
* Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony