Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 94843Drukuj informację Ogłoszenie numer: 94843Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor Weterynaryjny Do spraw: bezpieczeństwa żywności zespół ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
Wymiar etatu: umowa o pracę
Ilość etatów: 1
Wydział: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy
Data udostępnienia: 2022-03-15
Ogłoszono dnia: 2022-03-15
Termin składania dokumentów: 2022-04-05 00:00:00
Nr ogłoszenia: 94843
Zlecający: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej ( m.in. weterynaria, biotechnologia, technologia żywności, biologia, chemia, zootechnika, rolnictwo)
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B
- znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów weterynaryjnych, przepisów KPA oraz ustawy o służbie cywilnej,
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B
- znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów weterynaryjnych, przepisów KPA oraz ustawy o służbie cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Osoba na tym stanowisku:
- wykonywanie zadań z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej,
- nadzór nad produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego,
- nadzór nad obrotem i eksportem środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego,
- nadzór nad przestrzeganiem i egzekwowaniem przepisów wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt, przepisów dotyczących przewozu i transportu zwierząt oraz postępowanie ze zwierzętami przed i w trakcie uboju,
- kontrola podmiotów produkujących artykuły spożywcze pochodzenia zwierzęcego,
- sprawozdawczość dotycząca powierzonych zadań,
- certyfikowanie wysyłek do krajów trzecich z nadzorowanych zakładów,
- pobieranie próbek do badań z nadzoru i monitoringowych
- wykonywanie zadań z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej,
- nadzór nad produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego,
- nadzór nad obrotem i eksportem środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego,
- nadzór nad przestrzeganiem i egzekwowaniem przepisów wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt, przepisów dotyczących przewozu i transportu zwierząt oraz postępowanie ze zwierzętami przed i w trakcie uboju,
- kontrola podmiotów produkujących artykuły spożywcze pochodzenia zwierzęcego,
- sprawozdawczość dotycząca powierzonych zadań,
- certyfikowanie wysyłek do krajów trzecich z nadzorowanych zakładów,
- pobieranie próbek do badań z nadzoru i monitoringowych
V. Wymagane dokumenty:
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii winno być potwierdzone zaświadczeniem Okręgowej Izby Lek. wet. o stwierdzeniu prawa wykonywania zawodu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii winno być potwierdzone zaświadczeniem Okręgowej Izby Lek. wet. o stwierdzeniu prawa wykonywania zawodu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-04-05 00:00:00
b. Sposób:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 94843" na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ul. Limanowskiego 1, 13-100 Nidzica z dopiskiem " Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej- inspektor weterynaryjny"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 89 625 25 15
lub mailowego na adres: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
lub mailowego na adres: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
VII. Informacje dodatkowe:
Co oferujemy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Prcownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej w godz. 7:15-15:15,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia, kursy, studia podyplomowe).
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Prcownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej w godz. 7:15-15:15,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia, kursy, studia podyplomowe).
Warunki pracy
- siedziba Inspektoratu mieści się w budynku pietrowym, brak wind,
- praca w biurze oraz w terenie,
- narzędzia pracy - komputer i inne urządzenia biurowe, sprzęt specjalistyczny,
- wyjazdy służbowe
- siedziba Inspektoratu mieści się w budynku pietrowym, brak wind,
- praca w biurze oraz w terenie,
- narzędzia pracy - komputer i inne urządzenia biurowe, sprzęt specjalistyczny,
- wyjazdy służbowe
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nidzicy ul. Limanowskiego1, 13-100 Nidzica, tel. 89 625 25 15 , e-mail: nidzica.piw@nidzica.piw.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@justpok.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@justpok.pl
Cel przetwarzania danych:
- Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,5. 00-193 Warszawa).
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,5. 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane